Valoarea si evolutia brand-ului

In imaginatia colectiva cuvantul “eclisse” evoca fenomenul astronomic prin care un corp ceresc se interpune intre Soare si un alt corp.
Cuvantul “eclissi” (=eclipsa) provine din limba greaca si inseamna “a se ascunde”, “a deveni invizibil”. Conceptul era foarte potrivit pentru a reprezenta acea functie primara a structurilor metalice – de a culisa o usa in interiorul unui perete.

In mod similar, marca porneste tot de la aceasta idee pe cat de simpla, pe atat de semnificativa: de aici ia nastere ideea de a stabili drept emblema suprapunerea partiala a doua cercuri, unul galben si unul gri. In mijloc se evidentiaza majuscula „E”, precum si in interiorul logo-ului Eclisse de culoare albastra. asezat in partea dreapta.

De-a lungul anilor marca a evoluat cu o continuitate semnificativa. Singurele modificari au constat in adoptarea culorilor sociale si intr-o mica schimbare a caracterului tipografic. In principal a fost vorba despre ajustari impuse de trecerea timpului, care nu au modificat perceptia asupra identitatii firmei.
S-a renuntat la culorile galben si gri in favoarea unui portocaliu, unui albastru si unui bleu mai dinamic. Aceeasi culoare a fost utilizata apoi la logo-ul Eclisse, compus tot din majuscula, dar de data aceasta mai clara fata de varianta anterioara.

Prezenta constanta a marcii in campaniile publicitare de la televizor si din presa a contribuit la cresterea notorietatii.